Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof - Amsterdam op 8 juni 2017 interview

4.7

Mijn tante blijft soms tot 12 uur 's middags in haar bed liggen. Ik heb de indruk dat ze niet geactiveerd wordt. Ik heb aangegeven dat er actie moet worden ondernomen. De ene keer wordt dit wel gedaan, de andere keer niet. Ik vind dit geen consistent beleid. Verder heb ik aangegeven, dat haar nagels geknipt moeten worden. Ook heb ik geregeld, dat ze een keer per maand naar de kapper gaat. Ook die dingen gebeuren soms wel, soms niet. Na een melding van mijn kant wordt er actie ondernomen, maar die actie wordt doorgaans niet voortgezet. Ik vind dat de accommodatie wat oud aandoet. De gangen staan vol met rollators en er is dus weinig ruimte om te lopen. De liften en trap zien er gewoon oud uit. Mijn tante heeft wel een mooi uitzicht. Ze kijkt uit op een straat met verkeer en dus is er wat leven in de brouwerij. Daar kijkt ze graag naar. Ik heb het gevoel dat mijn tante aan haar lot wordt overgelaten. Als ze iets weigert, dan stopt men en doet men verder geen moeite. Haar kasten vind ik een rommeltje. De ochtendkrant krijgt ze soms pas 's middags. Ik denk dat de problemen mede veroorzaakt worden door het grote verloop van het personeel. Er zijn nu wat meer vaste medewerkers, dus ik hoop dat het nu wat beter gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie De Open Hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.