Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam op 27 juni 2017 interview

7.7

De afspraken met de verzorging kunnen makkelijk gemaakt worden. Het contact met de medewerkers is zodanig dat ik ook makkelijk met ze kan praten. Het gebouw bestaat al wat langer. Het maakt op mij geen vervelende indruk. Ik voel me daar niet onbehaaglijk. Mijn moeder heeft een eigen slaapkamer. Ze woont in een groepswoning met een gezamenlijke huiskamer. De badkamer moet gedeeld worden met de andere bewoners van de groepswoning. De aandacht die de vaste medewerkers hebben voor mijn moeder vind ik goed. Ze brengen een zekere regelmaat in het dagelijks leven. De zorg naar ons vind ik ook goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.