Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

7.5

Er wordt goed naar mij geluisterd, mijn vrouw was een keer gevallen en toen werd ik gelijk gebeld. Er worden veel leuke dingen georganiseerd zoals een festival met leuke muziek. Er is ook een hele mooie tuin waar ik altijd heen mag met mijn vrouw, ondanks dat ze op een gesloten afdelingen zit. Ik word bij mijn voornaam genoemd, dat vind ik erg prettig. Om het gebouw ligt een mooi park. Er zijn rolstoelen beschikbaar die je mag pakken om even lekker het park in te gaan. Mijn vrouw heeft een eigen kamer, maar zonder eigen toilet. De wc moet gedeeld worden met twee anderen, en zo ook de douche. De verpleging is erg vriendelijk en doen wat ze kunnen, maar er is niet altijd tijd voor een praatje, want vaak is er maar 1 verpleegster voor 12 personen. Er is te weinig personeel op de werkvloer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.