Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis

Kramatplantsoen 263 1095 LD Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Amsterdam Oost

Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam op 6 juni 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw vind ik prima. Mijn moeder kan er lopen en buiten in de tuin zitten met iemand erbij. Ze praten met mijn moeder. Als mijn moeder in haar eigen taal gaat praten, halen ze een medewerkster erbij die dan met haar gaat praten in haar taal. Mijn moeder is nu wel een stuk rustiger geworden. In het begin voelde ze zich niet goed thuis, maar langzaam aan gaat dit beter. Mijn moeder kan niet blijven stilzitten, ze wil iets doen. Daar laten ze haar ook vrij in. Dat vind ik wel goed, want als ze moet blijven zitten is het ook niet goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.