Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam op 19 februari 2018

2.0
  • Dementie

Het was een nachtmerrie. Mijn vader heeft hier twee jaar terug voor drie maanden gewoond en in die 3 maanden heeft de familie geen een keer kennis mogen maken met de eerste verantwoordelijk verzorgende. We hebben haar nooit ontmoet. Het personeel bestaat voornamelijk uit flexwerkers die totaal niet geïnteresseerd zijn in de bewoners en vinden bezoekers die vragen stellen vooral lastig. Een dikke pluim voor één lieve medewerker. Een van de weinige die naar eer en geweten zich lieftallig inzet voor de bewoners. Bezoek heb ik daar nog nooit gezien en het personeel denkt daarmee de vrije hand te hebben in hun doen en laten. Niemand die ze controleerde. Ik heb dingen gezien en meegemaakt waar de honden geen brood van lusten.Ook de accommodatie is heel slecht. Klein kamertje met op de gang 1 toilet in de doucheruimte die gedeeld word door alle bewoners. Het zal je eind bestemming maar zijn. Gelukkig was mijn vader na 3 maanden aan de beurt in het tehuis waarbij hij op de wachtlijst stond. We zijn in de hemel beland.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam

Wij zijn geschrokken van de ervaring die deze familie twee jaar geleden had. ZGAO wil bewoners een fijne woonplek bieden met goede zorg. En wanneer wij niet voldoen aan verwachtingen, zoeken wij samen met betrokkenen naar een oplossing. Heel spijtig dat het soms anders loopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.