Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis

Kramatplantsoen 263 1095 LD Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Amsterdam Oost

Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam op 7 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

In het begin liep het stroef. De afspraken die gemaakt werden, die werden niet genoteerd in het boek. Ik heb het met klem gevraagd. Nu worden ze wel nagekomen. Wat mijn vader nodig heeft, dat wordt ook gehonoreerd. Ze regelen bijvoorbeeld de taxi voor mijn vader. Ik word ook goed op de hoogte gebracht. Maar het luisteren was in het begin stroef. Ik ben namelijk redelijk precies. Ik vond het administratief niet goed gaan. Vervolgens heb ik hier opmerkingen over gemaakt. Nu verloopt het soepel. Het is een fantastisch accommodatie. Er is een heerlijke binnentuin. Bovendien is de ligging perfect. Het wordt netjes schoon gehouden. Ook nemen ze de tijd voor mijn vader. Ze voeren echt gesprekken met hem. Er word goed naar mijn vader geluisterd. Bijvoorbeeld zijn eten moest fijn gemaakt worden. Vervolgens doen ze dit voor mijn vader. Kortom er wordt ontzettend op hem gelet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.