Waardering van Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis - Amsterdam op 9 juni 2017 interview

7.5

Over het algemeen heb ik een heel goed gevoel bij het Flevohuis. Er wordt veel aandacht gegeven aan mij en aan mijn tante. Zij ziet het leven niet meer zitten, maar thuis wonen was onmogelijk. Over de verzorging is ze heel tevreden. Ik vind dat de medewerkers het best goed doen. Sommige medewerkers hebben een andere gevoel voor humor. Dat vind ik jammer, want dat is nou net het beetje extra wat ze mijn tante kunnen geven. Ze zijn wel goed in de verzorging en ook tegenover de bewoners zijn ze correct. Het is een open huis, de mensen kunnen over de hele verdieping lopen. Het is kleinschalig wonen maar toch op een grote afdeling. Dat vind ik prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Amsterdam Oost, locatie Flevohuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.