Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter - Apeldoorn op 20 december 2016 interview

7.8

Als er uitzendkrachten werken wordt er minder geluisterd en gedaan, dat merkt de hele familie. Het vaste personeel kent mijn moeder beter en dat zie je terug in de verzorging en ook hoe ze met mijn moeder omgaan. Op het vaste team reageert mijn moeder beter. Voor mijn moeder is het allemaal voldoende. Zij heeft een eigen kamer maar deelt de badkamer en de toilet met andere bewoners. Zij heeft voldoende bewegings-ruimte en kan goed rondlopen. Ze wordt nergens geweerd. Het is niet leuk maar het is niet anders. Ik ben wel blij dat ze hier woont het is voor haar prima. Het is goed zo.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.