Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter - Apeldoorn op 8 mei 2018 interview

7.8

De afspraken gaan redelijk goed, soms lopen er dingen langs elkaar heen. De verzorging gaat op een hele zorgzame manier. De medewerkers zijn allemaal erg lief voor mijn zus en ze krijgt voldoende aandacht. Er zijn ook vrijwilligers die aandacht aan mijn zus besteden, zij gaan bijvoorbeeld met haar wandelen of lakken haar nagels. Ik vind de kwaliteit van leven van mijn zus niks, maar de medewerkers doen er alles aan om het haar nog naar haar zin te maken. Er is ook veel interesse in mij, er wordt altijd aan mij gevraagd of ik het nog aankan. Ik word goed op de hoogte gehouden over de toestand van mijn zus, en als er iets is, dan word ik direct gebeld. Ik vind de rust die hier heerst erg prettig. Er is een serre met plantenbakken waardoor mijn zus het idee heeft dat ze buiten is. Mijn zus heeft een mooie huiskamer met een aparte slaapkamer. Er zijn vier gezamenlijke huiskamers voor vijf bewoners per huiskamer. Het is dus lekker kleinschalig en dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.