Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter - Apeldoorn op 18 mei 2018 interview

8.3

Ik kom vaak bij mijn moeder en ik zie dat de medewerkers er alles aan doen om haar tevreden te houden. Ik hoor mijn moeder ook zeggen dat ze erg tevreden is over de medewerkers. Ik voel mij wel gehoord door het personeel, maar bij de leiding vind ik dit minder. Ik merk dat het personeel elkaar goed opvangt. Ik heb het idee dat het personeel en de leiding niet altijd op een lijn zitten. Hierdoor zijn medewerkers weggegaan. Om dat op te lossen wordt gebruikgemaakt van stagiairs die ook een goede zorg bieden aan mijn moeder. Het is wel een beetje rommelig voor mijn moeder en andere bewoners, omdat ze niet altijd hetzelfde personeel te zien krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.