Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter - Apeldoorn op 20 december 2016 interview

9.5

Mijn moeder voelt zich bij dit verpleeghuis heel erg thuis en op haar gemak. Over het algemeen vind ik het een goede, kleinschalige instelling waar er uitstekende zorg is voor de bewoners, ook met name voor mijn moeder. De professionaliteit van het personeel is zeer hoog, het zijn er deskundige mensen die daar werken. Ze zijn heel goed thuis op het vakgebied van de speciale doelgroep dementerenden, die er verblijft. Het personeel houdt heel goed rekening mee met de wisselingsstemmingen van mijn moeder. Op basis daarvan is er altijd overleg met mij. Dat vind ik heel aangenaam en stelt mij erg gerust. Wandelen met mijn moeder vind ik prettig en ik doe heel soms een spelletje rummikub met haar. Zelfs het personeel speelt dat spelletje met haar, ondanks dat ze het heel druk hebben en dat vind ik toch heel leuk van hen. Er is een vrijwilligster, die de activiteiten in het gebouw voor de bewoners organiseert en de familie daarover informeert en daarbij betrekt. Dit vind ik prettig. Ik word heel goed persoonlijk, mondeling op de hoogte gehouden over het wel en wee van mijn moeder. Als er iets is met haar, dan word ik gelijk gebeld. Mijn moeder is daar in goede handen en daar ben ik blij om, als alleenstaande vader. Er wordt ook rekening gehouden met mijn privé- situatie. Dat waardeer ik heel erg van het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie De Windkanter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.