Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie Woonhaven

Verpleeghuiszorg

uit 5 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie Woonhaven - Apeldoorn op 30 december 2021 Geverifieerd

De warmte en aandacht die mijn naaste ontvangt van de zorgmedewerkers, daarover ben ik heel tevreden. Af en toe is de communicatie wel wat summier, bijvoorbeeld als er iets met mijn naaste aan de hand is en ik bel om te vragen wat de situatie nu is. De medewerkster die mij te woord staat is niet altijd even goed op de hoogte. De badkamer is niet altijd even schoon; uit oogpunt van hygiëne zou dit beter kunnen/moeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie Woonhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.