Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie Woonhaven - Apeldoorn op 20 december 2016 interview

Mijn moeder heeft een goede kamer aan de voorkant en die vind ik prima. Er zijn wel bomen voor gezet en dat vind ik niet zo geschikt. Ze kan nu niet meer over het winkelcentrum uitkijken. Er staat een vrij kleine tv in de woonkamer. Die zou wel iets groter mogen. De tuin had ook wel wat groter gekund. Over het algemeen ben ik wel tevreden. De verzorgers gaan goed met mijn moeder om. Ze proberen allemaal hun best te doen en ze gaan familiair met elkaar om. Het zou leuk zijn als er vaker muziek zou worden gemaakt, maar ik hoor dat daar te weinig vrijwilligers voor zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, kleinschalig wonen psychogeriatrie Woonhaven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.