Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 21 december 2016 interview

7.2

De medewerkers doen in de afspraken hun best, maar door de communicatie loopt er nog wel eens wat mis. Ze vergeten dingen die belangrijk zijn te vermelden. Mijn schoonmoeder kreeg bijvoorbeeld klachten in de gezondheid en dat zijn ze vergeten te vermelden. De medewerkers zijn vriendelijk en respectvol naar mijn schoonmoeder. Ondanks de handen te kort hebben ze veel aandacht voor haar. Het is een kleinschalig complex. Het is nieuw en het ziet er netjes uit. Er wordt best veel georganiseer. Bijvoorbeeld een dagje uit, een patatje eten of een blokje om. Ze organiseren rommelmarktjes en met feestdagen doen ze speciale dingen. Ze doen ook simpele dingen zoals eitje bakken en pannenkoeken met hulp van de bewoners die dat nog kunnen. Mijn schoonmoeder heeft het er erg naar haar zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.