Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 20 december 2016 interview

8.3

Er wordt goed met ons overlegd over de praktische punten bij de verzorging van mijn zus. De medicatie wordt ook goed met ons besproken. Als ik een vraag heb kan ik de verzorgers altijd bellen. Er is weleens iets mis gegaan in de grote administratie. Dat was wel even vervelend, maar daar kon de afdeling van mijn zus niks aan doen. Mijn zus wordt goed verzorgd. Ze is erg gesteld op het personeel. Ze heeft een mooie kamer. Het is kleinschalig. Er zijn zes bewoners per huiskamer en het is daardoor heel persoonlijk. De accommodatie vind ik echt prima. De huiskamer staat in verbinding met een andere huiskamer. Mijn zus kon daardoor op bezoek gaan in de andere huiskamer. Als daar activiteiten waren, zoals het bereiden van een maaltijd, kon ze ook meehelpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.