Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 20 december 2016 interview

6.7

Het is niet schoon, de vloeren plakken en het ziet er allemaal wat smoezelig uit. Dat heeft ook met de aard van de bewoners te maken. Het is dweilen met de kraan open. De indeling is niet praktisch. De bewoners zitten bijvoorbeeld met de rug naar de medewerkers toe en andersom. Op die manier is er geen betrokkenheid en ik vind het niet gezellig. De verzorgers gaan wel betrokken met mijn moeder om, maar ze hebben geen tijd om even met haar te zitten of om wat met haar te doen. Ze doen vooral de praktische handelingen. Ik heb met meerdere verzorgers te maken en de overdracht gaat niet goed. Het wordt niet altijd teruggekoppeld naar mij.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn

Geachte heer/mevrouw,
U geeft één van de onderdelen van uw waardering een onvoldoende. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen met Henk van de Kamp, locatiemanager Casa Bonita, Heerenhof en Pachterserf, tel. 055 526 04 81 of mailen naar henk.vandekamp@zgapeldoorn.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.