Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 9 januari 2017 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind de ene medewerker ontzettend goed in de verzorging en de ander wat minder. Er zijn namelijk medewerkers die vast werkzaam zijn en ik merk dat zij goed op de hoogte zijn over wie mijn moeder is. De medewerkers die af en toe werkzaam zijn, vind ik vaak erg onpersoonlijk. Dit komt doordat zij niet goed weten wie mijn moeder is en wat er nodig is in de verzorging. Er is wel eens gebeurd dat mijn moeder naar het toilet moest. De medewerker die niet altijd werkzaam hier is, kon mijn moeder niet direct helpen. Hierdoor heeft mijn moeder in haar broek geplast. De medewerker wist toen niet hoe zij hier op moest inspelen of reageren. Een vaste medewerker weet dit wel omdat zij mijn moeder kennen. Verder merk ik wel dat er veel aandacht wordt besteed aan de accommodatie. Er wordt namelijk voldoende schoongemaakt en er zijn geen rondslingerde spulletjes. Bij mijn moeder haar kamer ziet het er ook altijd netjes en verzorgd uit. Hierin doen wij als familieleden ook veel. Het is namelijk de bedoeling dat je als mantelzorger, de verzorging hierin blijft waarborgen. Persoonlijk vind ik wel dat er te weinig verzorgende personeel aanwezig is. Het personeel moet zich namelijk meer bezighouden met nevenactiviteiten. Daardoor krijgt mijn moeder niet altijd de benodigde aandacht. Het ontbreek in het gezamenlijk een krant lezen of een gezellig praatje maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.