Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 26 oktober 2020

• Dementie

Mijn man heeft hier 3 maanden gewoond en was opgenomen in de Coronaperiode waardoor er geen bezoek mocht komen, dit was voor iedereen heel moeilijk. Het personeel deed erg zijn best zodat ik contact met hem kon houden via de telefoon en het videobellen. Vanuit de organisatie duurde het vrij lang voordat er bezoek op afstand mogelijk was, dit had in mijn ogen sneller geregeld kunnen worden. Er is veel aandacht voor de bewoners, er is rust en door de kleinschaligheid voelt het ook warm en gezellig. Er wordt rekening gehouden met de bewoner wat hij/zij prettig vind, uitslapen of laat naar bed, dat kan gewoon. Wil je eens aan een andere tafel eten, geen probleem, schuif gezellig aan. Contact met personeel was erg prettig, alles was bespreekbaar en werd aandacht aan geschonken. Bij calamiteiten zoekt het personeel direct contact met de familie, heel belangrijk. Het was kort maar ben dankbaar voor de liefdevolle zorg en denk zeker dat de kleinschaligheid voor veel mensen prettig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.