Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 21 december 2016 interview

6.0

Mijn vader werd maar één keer per week gedoucht en dat merkte ik aan dat hij niet fris rook. Hij had vaker verschoont moeten worden. De verzorgers hadden meer moeten doen aan de persoonlijke hygiëne van mijn vader. Ik ben tegen heel veel frustraties aangelopen. Ik zag met regelmaat geen verzorger in de woonkamer. De tandarts besprak niet alles met mij. Er wordt vanuit de directie weinig toezicht gehouden op de tandarts. Er werken mensen die het werk doen, omdat ze het mooi vinden, maar er werken ook mensen die het alleen doen voor het geld. Ik werd niet altijd of te laat op de hoogte gehouden als er iets met mijn vader aan de hand was. Het gebouw was bedoeld voor geestelijk gehandicapten en dus niet voor dementerenden. Er is wel een centrale woonkamer, maar deze is te klein voor activiteiten. Je kunt er weinig rondlopen. Je kunt alleen maar een rondje lopen in de hal en daar kan niet naar buiten kijken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn

Geachte heer/mevrouw,
U geeft één van de onderdelen van uw waardering een onvoldoende. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen met Henk van de Kamp, locatiemanager Pachterserf, tel. 055 526 04 81 of mailen naar henk.vandekamp@zgapeldoorn.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.