Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 21 december 2016 interview

7.2

Over het algemeen gaan de afspraken goed, maar het gaat soms fout, omdat je te maken hebt met heel veel mensen die de zorg voor mijn moeder delen. De mensen die daar werken verdienen een Nobelprijs. Ze doen geweldig hun best voor de tijd die ze hebben en de mogelijkheden die er zijn. De verzorgers luisteren goed naar ons en informatie wordt wel gerapporteerd, maar naar mijn gevoel wordt het niet altijd gelezen. Wij worden goed op de hoogte gehouden door middel van het 'familienet' en dat vind ik wel een aanwinst. Zo weet je welke activiteiten er zijn geweest. Wij krijgen ook overzichten van de activiteiten voor de hele maand. De schoonmaak is soms wat minder. De vloer zou wel vaker gedweild mogen worden. Het gebouw zelf is eigentijds, open en licht. De gezamenlijke badkamer is mooi ruim en van alle gemakken voorzien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.