Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf

Sprenkelaarshof 101 7323 XE Apeldoorn
055 -2013250
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Punten die verbetert moeten worden: 1 Meer hulp voor de bewoners. 2 Meer beweging voor de bewoners om verstijving tegen te gaan. 3 Meer fysiotherapie tehuis kan dit zelf regelen bij patenten. 3 Familie moet overal achter aan en er word niet goed naar afspraken geluisterd. 4 Afspraken met verzorgers worden vaak niet nagekomen. 5 Familie moet overal achteraan. 6 Bewoners worden vaak vergeten en hulp komt vaak te laat De algemene indruk is dat er te weinig personeel is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf - Apeldoorn

Geachte heer/ mevrouw, Vanaf april 2015 is Zorggroep Apeldoorn e.o. een
samenwerking aangegaan met Zorgkaart Nederland. Dat maakt dat we actief naar alle waarderingen kijken. Tot mijn spijt las ik dat uw ervaring met een van onze locaties destijds anders is verlopen dan u had verwacht of gewenst. Om te leren van uw ervaring, komen wij hierover graag met u in contact. Ik vraag u daarom te mailen naar esther.vandeven@zgapeldoorn.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Sprenkelaarshof: Pachterserf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.