Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeg- en zorgcentrum Het Zonnehuis-Beekbergen - Beekbergen op 19 juli 2018 interview

8.5

Ik vind dat de verzorgenden empathisch en correct met mijn moeder omgaan. Ze krijgt precies de juiste verzorging. Ze spreken mijn moeder echt op een fijne en persoonlijke manier aan. Ik vind dat de verzorgenden onder hoge werkdruk moeten werken, maar ze leveren zeer hoge kwaliteit en ze zijn heel kundig. Mijn moeder vindt het fijn om lekker op de afdeling rond te lopen. Ik vind het prettig dat dit ook mogelijk is. Ze heeft nu echt rust en regelmaat in het huis. Er is een afgeschermde tuin met een terras. Het meubilair op de afdeling waar mijn moeder verblijft, zou naar mijn gevoel wel wat opgefrist kunnen worden. Mijn moeder heeft een ruime, lichte kamer. Ik vind haar kamer uitstekend. Ze heeft een aantal meubels van thuis mee kunnen nemen. Dat geeft haar een vertrouwd gevoel.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeg- en zorgcentrum Het Zonnehuis-Beekbergen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.