Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeg- en zorgcentrum Het Zonnehuis-Beekbergen - Beekbergen op 19 juli 2018 interview

8.7

Mijn oom werd hier goed verzorgd en hij zag er altijd netjes uit. De medewerkers gingen bijzonder goed met mijn oom om, er waren echt hele aardige en lieve mensen bij. Er werd zeker rekening gehouden met zijn wensen en behoeften, er werd van alles aangeboden wat hij leuk vond vóór zijn dementie. Volksdansen en klassieke muziek vond hij bijvoorbeeld erg leuk. Mijn oom kon erg genieten van het eten en ik kon zien dat hij het lekker vond. Als ik iets had, dan kon ik bij iedereen terecht en dan werd er naar mij geluisterd. Ik werd keurig gebeld als er ergens toestemming voor gegeven moest worden. Er werd alles aan gedaan om het voor hem zo veilig mogelijk te maken, zo lag er een matras naast zijn bed voor als hij uit bed zou vallen. Hij had ook een sensor- bed zodat ze meteen actie konden ondernemen als hij uit bed stapte. Het is een klein jaar geleden helemaal gerenoveerd, er zijn verschillende woonkamers en veel gangen waar de bewoners kunnen lopen. Bij binnenkomst is het heel gezellig. Mijn oom had alleen een slaapkamer, het was gebruikelijk om overdag in de woonkamer en de gangen te zitten. Er was een duofiets, er was ook een tovertafel en een fiets waar je kon aangeven in welke stad je wilde fietsen en dat kwam dan op een groot scherm zodat de bewoners het idee hadden dat ze echt in die stad aan het fietsen waren. Er werden ook regelmatig leuke uitjes georganiseerd, zoals een boottocht naar Elburg en de avondvierdaagse.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeg- en zorgcentrum Het Zonnehuis-Beekbergen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.