Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis locatie Twello - Twello op 21 december 2016 interview

7.0

Ik vind het een goede instelling, want mijn schoonmoeder krijgt daar goede zorg en aandacht. De medewerkers zijn allemaal belangstellend en medelevend. Ze vragen altijd hoe met mijn schoonmoeder gaat en zij tonen ook interesse in hoe het met mij en mijn familie gaat. Dat vind ik heel aangenaam. De informatie en communicatie tussen mij en het personeel over het welzijn van mijn schoonmoeder is prima. Als mijn familie en ik vragen stellen over bijvoorbeeld haar medische situatie, dan krijg ik altijd duidelijk en goed antwoord. E-mail contact is er ook en mijn vrouw en ik worden meteen gebeld, als er iets is met mijn schoonmoeder. Ik ben heel positief over deze instelling en de mensen die daar werken, omdat zij hard hun best doen om het voor de bewoners prettig te maken. Dit vind ik heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis locatie Twello? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.