Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 16 november 2016 interview

6.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Alle zuster zijn meestal wel allemaal vriendelijk, soms niet maar dan ben ik het ook niet. De verzorging is heel fijn, ze helpen als het nodig is. Therapeuten zijn ook goed hier. De ene keer hebben de verzorgende wel tijd om even een praatje te maken, de andere keer niet. Maar ze zijn ook altijd maar druk en druk en druk. Worden wel vaak leuke dingen gedaan zoals iets bakken of spelletjes. Het eten is hier heerlijk. Ik vind de accomodatie niet gezellig, beneden ook niet echt. Op de afdeling is het allemaal oud en donker, dat is wel jammer. Ik ben wel tevreden hier te wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.