Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 7 mei 2018 interview

8.8

De verzorgenden zijn erg goed ingesteld op de ziekte van mijn vader. Ze zijn zorgzaam, liefdevol en kundig. De medewerkers zijn ook erg betrokken en liefdevol. ik vind dat zij erg hun best doen om het mijn vader zo aangenaam mogelijk te maken. Ik kan altijd wel bij iemand een luisterend oor vinden, daar wordt dan echt even de tijd voor genomen. Het gebouw is een beetje ouderwets en gedateerd, maar de bewoners voelen zich prettig bij. Mijn vader heeft een prachtige kamer, deze is heel ruim. De badkamer wordt gedeeld, maar dat vind ik prima. Alles is keurig netjes, schoon en hygiënisch. Ik heb begrepen dat er een geweldige kok is en dat het eten uitermate goed is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.