Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 16 november 2016 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben afhankelijk van hulp en verzorging en daar ben ik heel tevreden over. Het eten is prima, er wordt hier in de keuken van het huis gekookt. Medewerkers zijn erg druk op de afdeling en daardoor is er niet veel tijd voor een praatje of gesprek, dat vind ik wel eens moeilijk en lastig. Ik heb geen verbeterpunten voor mijn woonomgeving, dat bevalt mij geweldig.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn

geplaatst op 18 november 2016

Geachte heer/mevrouw,
U geeft één van de onderdelen van uw waardering een onvoldoende. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen met Nicolet Groen, locatiemanager van Randerode wonen, tel. 055 549 51 56 of mailen naar nicolet.groen@zgapeldoorn.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.