Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 16 november 2016 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben hier heel tevreden, behandeling is ook geweldig goed. Er wordt op een prettige manier met je omgegaan, kan het erg waarderen hoe men dat doet. Als ik een gesprek wil of nodig heb, dan is er een vast contactpersoon op de afdeling waar ik terecht kan. Er is veel aandacht aan de patiënt en grote betrokkenheid. Aandachtspunt: alarm in de douche is laag op de grond in geval als iemand valt, maar in de rolstoel kan je daar niet bij. Net zoals een zeepbakje welke op de hoogte hangt voor iemand die kan staan. Ik heb het heel zeker ontzettend naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.