Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 16 november 2016 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik verblijf hier tijdelijk voor revalidatie. De therapeuten begeleiden mij zeer goed. Verzorgende zijn erg hulpvaardig en doen hun best. De manier hoe men met cliënten omgaat is geweldig. Wel valt mij op dat de verzorgende weinig tijd hebben, heb soms behoefte aan een luisterend oor en dan is daar te weinig tijd voor. Slaapruimte en badkamer is perfect. Ook de gemeenschappelijke ruimte is geweldig. Enige wat ik mis is een balkon, kan wel naar beneden naar een tuin. Locatie is top. Men streeft er naar afspraken na te komen, maar bij onverwachte dingen schiet er wel eens iets bij in. Wordt goed rekening gehouden met mijn privacy, men klopt netjes aan voordat men naar binnen komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.