Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 16 november 2016 interview

6.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind mijn kamer wel beetje aan de krappe kant (winterkleren en zomerkleding past niet in de kast). Ik heb alleen paar schilderijen mee kunnen nemen, meubels zijn van hier. Dat is even wennen. Schoonmaak is niet al te best. Met de medewerkers kan ik best mee overweg, zijn er wel die snauwerig kunnen reageren, dat zou soms wel eens anders kunnen. Medewerkers zijn soms te haastig zodat er wel eens wat vergeten wordt. verzorgende zijn wel kundig, weten waar ze mee bezig zijn. Voor een praatje is er nooit geen tijd meer, even op de rand van het bed een gesprek is nooit meer. 1x mag ik hier douchen en dat vind ik niet fijn. Therapeuten helpen erg goed hier in huis. Ik raad niemand iets aan, maar raad het ook niet af. Ik heb hier alles en kan alles doen wat ik wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.