Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode

Zr. Meyboomlaan 10 7334 DV Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 17 augustus 2021

N.v.t.

N.v.t.

Mijn moeder is in het voorjaar van 2021 op Randerode geweest en heeft achteraf gezien een depressie gehad. De psycholoog was op de hoogte van de verbeteringen en heeft de eerdere besluitvorming van dementie gehandhaafd. Op de nieuwe pg woonplek is erkent dat mijn moeder niet dement is, echter de eerste contactpersoon blokkeert een ons toegezegde verhuizing. Niemand van de ZGA wil dit herstellen, laat staan antwoord geven op onze terechte klacht. Blijkbaar staat een eerste contactpersoon op een voetstuk en andere kinderen worden niet gehoord.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn

Geachte heer/mevrouw,
Wij vinden het jammer om te lezen dat meerdere onderdelen van uw waardering voor deze locatie onvoldoende zijn. Wij betreuren het dat u dit zo ervaren heeft. Omdat wij u zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag met u in contact. Mail uw contactgegevens naar clienttevredenheid@zgapeldoorn.nl
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.