Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode

Zr. Meyboomlaan 10 7334 DV Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 25 april 2018 Interview

Mijn moeder ziet er altijd netjes uit. De medewerkers zijn erg belangstellend en heel aardig voor haar. Ze helpen haar overal mee. Ik voel mij absoluut gehoord. Ik heb altijd goed contact met de eerst verantwoordelijke van mijn moeder via de telefoon of de mail. Dat verloopt altijd prima. Ik vind het erg fijn dat er veel activiteiten georganiseerd worden. Er komt bijvoorbeeld een aai-hond langs of er komt iemand muziekmaken. Ik zie dat mijn moeder zich vermaakt en dat waardeer ik enorm. Als mijn moeder niet mee wil doen, dan wordt ze nooit gedwongen om bij te zitten en dat vind ik erg prettig. Verder vind ik de instelling van binnen ziekenhuis-achtig overkomen. Ik merk dat dit vooral komt door de inrichting en bekleding van stoelen en meubels. Dat vind ik een beetje jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.