Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 8 mei 2018

5.0

Personeel heeft weinig of geen tijd en aandacht voor patienten. Patienten zijn daar en zijn jarig wordt totaal geen aandacht aan besteed. Geen communicatie naar familie. Een keer in de 14dagen is er patienten overleg met een arts. wordt niet terug gekoppeld naar familie terwijl erwel de afspraak voor is gemaakt. Patienten zitten van zonag t/m donderdag in zelfde kleding. verschoning door ons zelf gedaan. 5 is eigenlijk nog een goede score.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn

Geachte heer/mevrouw,
U geeft meerdere onderdelen van uw waardering een onvoldoende. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen of mailen met de klachtenbemiddelaar van ZGA e.o., telefoon: 06-53266351 of mailen naar Klachtenbemiddelaar@zgapeldoorn.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.