Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode - Apeldoorn op 17 mei 2010

8.3

Positief ben ik over de gedrevenheid van het personeel om het goed te doen. Ik vind ze enthousiast en hard werkend. Er wordt goed geluisterd naar cliënt en familie en ook wat mee gedaan. Er is een schitterend restaurant met supervriendelijk en dienstbaar personeel, erg gastvrij en behulpzaam en een goede keuken. Helaas loopt er te weinig personeel om alles helemaal tot in de puntjes te kunnen regelen en overzien. Er is ook weinig (afwisselends) te doen voor de cliënten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleeghuis Randerode ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.