Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleegunit in Woonzorgcentrum Avondzon

Eendenweg 50 7331 EB Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleegunit in Woonzorgcentrum Avondzon - Apeldoorn op 16 april 2018 Interview

Het gebouw vind ik prima. Mijn moeder heeft een prima eigen kamer. Ik vind dat mijn moeder voldoende aandacht krijgt van de verzorgenden. Ik kan de verzorgenden ook altijd aanspreken als ik dat wil. Dat vind ik fijn. Alles wordt altijd goed gecommuniceerd met mij. Dat vind ik prettig. Er worden naar mijn mening weinig activiteiten georganiseerd. Mijn moeder was altijd vrij creatief. Het zou voor haar beter zijn als ze meer afleiding zou hebben. Het is jammer dat hier minder ruimte voor is. Ik merk op dat er soms wat weinig personeel op de afdeling bij mijn moeder is. Wij moeten altijd aanbellen om binnen te komen. Het kan dan soms wat lang duren voor er open gedaan wordt. Ik begrijp dat wel, maar ik vind dat soms niet prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Verpleegunit in Woonzorgcentrum Avondzon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.