Geriatrische revalidatiezorg

Zr. Meyboomlaan 10 7334 DV Apeldoorn
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe - Apeldoorn op 20 juni 2018

ik ben dochter van iemand die in Randerode, kayersbeek is opgenomen na ernstig ziek te zijn geweest en een inwendige bloeding kreeg het been (tijdelijk?)verlamd is. Zo ontzettend slechte communicatie. Naasten moeten erg alert zijn. Zelf achter cruciale dingen aan zoals foto's van het been, waarvoor de revalidatie is. Na 4 weken geen uitslag, is de uitslag kwijt geraakt.  Bloeduitslag kwijt. Op de bel drukken voor ontlasting, zelf verlamd, meerdere keren gebeurd dat hier 's avonds en 's nachts hier niemand op gereageerd, dus in eigen ontlasting gelegen tot volgende ochtend. Afspraken worden niet nagekomen, geen communicatie, geen terugkoppeling, katheter niet geleegd, dus verstopt geraakt, kans op infecties.  Uitslagen uit ziekenhuis raken "kwijt" bij het secretariaat. Echt waardeloos! Zwaar af te raden!

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe - Apeldoorn

Geachte mevrouw,

Wij vinden het jammer om te lezen dat meerdere onderdelen van uw waardering voor deze locatie onvoldoende zijn. Wij betreuren het dat u dit zo ervaren heeft. Omdat wij u zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag met u in contact. Mail uw contactgegevens naar clienttevredenheid@zgapeldoorn.nl.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.