Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe - Apeldoorn op 10 januari 2017

Mijn moeder heeft 6 weken in de Winckewijert (Randerode) verbleven ivm gebroken heup Accomodatie is keurig, nieuw en mooie 2 persoonskamers. Het personeel is heel vriendelijk, zorgzaam en hartelijk. Communicatie met personeel was goed, zowel per mail met de EVV en gewoon als we op bezoek kwamen. Vragen werden beantwoord en als ze het konden regelen werd dat meteen gedaan. Buurtzorg en apotheek werd netjes geregeld door hen toen ze naar huis ging. Mijn moeder heeft een goed verblijf gehad en zou een volgende keer weer kiezen voor deze zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.