Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe - Apeldoorn op 13 maart 2020

7.3
  • Longaandoeningen

Wat betreft de koffie: er is geen gelegenheid tot het zelf pakken van koffie. Als de vaste tijden niet overeenkomen met de behoefte heb je pech gehad. Er was mij beloofd dat ik zelf kon pakken. Na veel moeite heb ik het voor mekaar gekregen dat als ik er om vroeg, dat ik een kopje kon krijgen. Na veel moeite betekent zeker zes keer moeten uitleggen dat mij beloofd was buiten de reguliere tijden koffie kon krijgen. Dit was overigens mijn enige klacht. Verder ben ik tevreden over de kwaliteit van de zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, Winkewijert, Geriatrisch Revalidatie- en Herstelcentrum Oost-Veluwe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.