Zorggroep Apeldoorn en omstreken, woonunit voor jongeren De Viermaster

1e Wormenseweg 370 7333 GZ Apeldoorn
055-2013290
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Apeldoorn en omstreken

Waardering van Zorggroep Apeldoorn en omstreken, woonunit voor jongeren De Viermaster - Apeldoorn op 10 augustus 2016

Coma

wij hebben sinds een jaar onze zoon  daar en zijn erg tevreden met de behandelingen van fysio tot ergo of psycholoog ze doen allemaal op hun manier bijdragen voor een prettig verblijf en goede behandeling en als er een keer iets niet duidelijk is geen punt het personeel en leidinggevenden zijn altijd beschikbaar om je te woord te staan en voor het oplossen van problemen ook zorgen ze er voor als onze zoon naar een ziekenhuis moet waar wij niet bij hoeven te zijn dat er een vrijwilliger geregeld word dat scheelt mij weer verzuimuren en reistijden en waar gewerkt word worden fouten gemaakt ook hier wel maar de positieve dingen overheersen hier duidelijk dat mag ook wel eens vermeld worden kritiek leveren is makkelijk maar iets wat goed is ook vermelden blijkt toch lastig te zijn voor sommige mensen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Apeldoorn en omstreken, woonunit voor jongeren De Viermaster? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.