Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh

Verpleeghuiszorg

uit 144 waarderingen

Informatie over

Waardering van Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh - Veenendaal op 20 juni 2022

Mijn moeder is erg tevreden over de Engelenburgh. De kwaliteit van de warme maaltijden zijn over het algemeen ruim voldoende. Mijn moeder zou wat vaker pasta of rijst willen eten en mist haar hard gekookte eieren en pannenkoeken. De liften in het tehuis zijn verouderd waardoor er lang op nieuwe onderdelen gewacht moet worden. Een langere perioden waren er 3 van de 4 liften buiten gebruik. Een onwerkbare situatie voor de zorg en medewerkers in het tehuis om hun werk naar behoren te doen. Veel tijd verloren gegaan aan wachten op die ene lift. Dan spreek ik van wachttijden tot wel een uur. De zorg op maat die mijn moeder krijgt is fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie De Engelenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.