Zorggroep Charim, locatie Dragonder

Verpleeghuiszorg

uit 61 waarderingen

Informatie over

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 6 februari 2017 Interview

De privékamer van mijn moeder vind ik klein, maar er ligt een plan voor nieuwbouw. Als ik bij mijn moeder kom dan voelt het als thuiskomen. Ik voel me welkom en ik word warm ontvangen. De gemaakte afspraken worden nagekomen en de omgang met de medewerkers vind ik prettig. Ik word meteen overal bij betrokken. Dit vind ik fijn. Ik kan koffie en thee pakken en dit in de gemeenschappelijke ruimte opdrinken of op de privékamer van mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.