Zorggroep Charim, locatie Dragonder

uit 55 waarderingen

Informatie over

Waardering van Zorggroep Charim, locatie Dragonder - Veenendaal op 7 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het gebouw staat in een mooie omgeving, met veel groen. Gemiddeld komt er één keer in de twee maanden iemand langs met konijnen die de bewoners dan kunnen aaien. Dan zie ik mijn moeder genieten. Ik merk wel dat er soms wat weinig personeel rond loopt, dit is vooral te merken wanneer de bewoners uit bed gehaald en aangekleed moeten worden. Er wordt zelf gekookt, dat vind ik heel positief. Beter dan al die kant en klaar maaltijden. De bewoners worden zoveel mogelijk bij de dagelijkse bezigheden betrokken. Als ze bijvoorbeeld mee willen helpen met de was vouwen dan kan dat altijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Charim, locatie Dragonder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.