Waardering van Zorggroep Crabbehoff, locatie Crabbehoff - Dordrecht op 11 juli 2018 interview

7.7

Op zich vind ik de verzorging goed. Er is natuurlijk verschil tussen de medewerkers. Mijn vader is wel tevreden over de zorg die hij krijgt en over de mensen die daar werken. Ze doen hun best. Af en toe, als ze ´s avonds alleen zijn, dan is het lastig als mijn vader belt en ze met iemand anders bezig zijn. Als ik contact met ze heb gaat het allemaal netjes. Ik had liever gehad dat hij extra zorg zou krijgen in de vorm van massage. Er wordt van uitgegaan dat er niet veel kans op verbetering is. Ik begrijp ook dat er weinig tijd is voor extra massage. Hij krijgt wel fysiotherapie. Ik vind het gebouw wel prima. Het is schoon en hygiënisch. Het is ook dicht bij mijn huis. Mijn vader heeft één kamer. De badkamer moet hij met meer bewoners delen. Het zou fijner zijn als hij zijn eigen badkamer zou hebben, maar ik denk dat daar de ruimte niet voor is. Mijn vader hij gaat overdag naar de woonkamer. Hij kan ook naar buiten, maar ook daar moet hij bij geholpen worden. Binnenkort gaan ze een uitje maken. Er wordt in de huiskamer gezamenlijk gegeten. Ik hoor mijn vader niet klagen over het eten, dus ik neem aan dat het wel goed is.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Crabbehoff, locatie Crabbehoff? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.