PZC Dordrecht, woonzorgcentrum Dubbelmonde

Koningstraat 290 3319 PH Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, woonzorgcentrum Dubbelmonde - Dordrecht op 12 november 2019 Interview

De omgang met de medewerkers is fijn. Ze zijn vriendelijk en ze helpen mij prima. De verpleging is deskundig, maar ik let zelf natuurlijk ook goed op. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen. Ik heb aardig wat zorg nodig. Het personeel komt redelijk op tijd en men is goed bereikbaar. Soms moet je wel eens wachten. De accommodatie is dik in orde. Wel vind ik mijn kamer wat klein. De schoonmaak is redelijk. Het eten is meestal goed, maar soms kan het wel wat beter. Er wordt altijd naar mij geluisterd. Als er iet gedaan moet worden, dan wordt het opgelost als het mogelijk is. De kwaliteit van leven past bij mij. Ik heb het hier wel naar mijn zin. Natuurlijk zou ik het wel anders willen, maar dat gaat niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, woonzorgcentrum Dubbelmonde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.