PZC Dordrecht, woonzorgcentrum Dubbelmonde

Koningstraat 290 3319 PH Dordrecht
Deze locatie is onderdeel van PZC Dordrecht

Waardering van PZC Dordrecht, woonzorgcentrum Dubbelmonde - Dordrecht op 12 november 2019 Interview

Overige aandoeningen

De omgang met de zusters is fijn. Ze zijn lief en vrolijk. De zusters helpen mij met wassen, douchen en de steunkousen. Dat gaat goed. De afspraken worden goed nagekomen. Ik krijg de zorg die ik belangrijk vind. Bij de hoofdzusters kan ik terecht met mijn vragen. Er is zeker een luisterend oor. Ze proberen het altijd op te lossen. Mijn appartement vind ik mooi. Het is ruim genoeg. Er zijn veel activiteiten zoals bloemschikken, gymnastiek, bingo, muziek en een dansfestijn. Ik ga overal naar toe. Het eten is goed. Je kunt altijd kiezen uit 2 menu's. Elke dag is er ook een toetje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor PZC Dordrecht, woonzorgcentrum Dubbelmonde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.