Zorggroep Drenthe, De Vijverhof

Vredeveldseweg 75 9404 CC Assen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Vijverhof - Assen op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik eerder gewassen of gedoucht wil worden, dan regel ik het de avond van te voren met de broeder of zuster, dit is nooit een probleem. De verzorging is prettig gebeurt door lieve mensen, deze is zeer liefdevol. Er word hier zelfs voor mij afgewassen, hoe fijn is dat! In het huis ga ik ook naar de kapper en de pedicure, prettig geregeld. Er is hier voldoende te doen, de informatie is prima. Er word echt naar mij geluisterd; ik ben een zeer tevreden mens. Mijn appartement is prima, ik heb een slaap/zit kamer een klein minpuntje dat mijn bed in de zitkamer staat. Een klein keukenblokje waar je zelf koffie kunt zetten voor bezoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Vijverhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.