Zorggroep Drenthe, De Vijverhof

Vredeveldseweg 75 9404 CC Assen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Vijverhof - Assen op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Een afspraak kan ik hier prima regelen, soms moet ik iets langer wachten. Ik eet in het restaurant mijn warme maaltijd om 12.00 uur, mocht ik een dagje uitgaan, dan spreek ik af dat ik de warme maaltijd 's avond op mijn kamer krijg. De verzorging en behandeling is perfect, ik word prettig verzorgd met de dagelijkse verzorging. Ook is hier in het huis een kapper, schoonheidssalon en fysiotherapie waar ik graag gebruik van maak. Ik vind de mensen van de verpleging allemaal erg vriendelijk en ze doen echt geweldig hun best. Binnen het huis zijn voldoende activiteiten te doen, de informatie ontvang ik via een blaadje, dit is duidelijk en zeer uitgebreid. Ik woon hier echt schitterend, een mooi uitzicht, mijn huis is zeer ruim, ik ben zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Vijverhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.