Zorggroep Drenthe, De Vijverhof

Vredeveldseweg 75 9404 CC Assen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Vijverhof - Assen op 21 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik kan wel een afspraak maken, maar toch moet ik wel lang wachten voordat ik geholpen word. De verzorging is goed ik vind het wel vervelend dat ik steeds door een ander geholpen word, en dat er veel stagiaire meisjes zijn. Helaas heeft dit met de bezuiniging te maken. Deze afdeling vind ik wel erg fijn. Ik word het liefst aangesproken met mijn voornaam; ik voel me hierdoor thuis en de band tussen ons voelt beter. De activiteiten lees ik via het vijverblad, dit blad is erg duidelijk. Ik word gehaald en gebracht door vrijwilligers, die doen zo goed werk die vrijwilligers. Ik vind dat er geluisterd word naar mij. Ik ben blij met mijn appartement, alleen de keuken is te klein voor een rolstoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Vijverhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.