Zorggroep Drenthe, De Vijverhof

Vredeveldseweg 75 9404 CC Assen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Vijverhof - Assen op 4 januari 2018 Interview

Ik vind de verzorging heel goed. Ik zie wel dat de ene verzorgende beter werk verricht dan de andere. Mijn man ziet er altijd heel schoon en netjes uit. Ik heb honderd procent vertrouwen in de medewerkers, zij geven mij een heel prettig gevoel. Met vragen kan ik terecht bij mijn vaste aanspreekpunt. Mijn man heeft een gezellige kamer die wij zelf heel leuk hebben ingericht. Er zijn maar weinig activiteiten en dat vind ik jammer. Er is een prachtig terras, maar er is helaas geen personeel beschikbaar om daarnaar toe te gaan met de bewoners. Mijn man heeft het hier erg naar zijn zin en dat vind ik het allerbelangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Vijverhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.