Zorggroep Drenthe, De Vijverhof

Vredeveldseweg 75 9404 CC Assen
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Vijverhof - Assen op 22 maart 2016 Interview

Mijn kamer is goed maar er te weinig kast ruimte. De afspraken zijn goed ik moet 3x per dag bloedprikken en soms komen ze wat later en dan moet ik wat langer wachten maar wil dan graag naar beneden en dat vind ik lastig. Ik ga altijd naar de activiteiten en doe overal aan mee ( bingo, rummicub ,sjoelen,zingen) het kost 2,50 euro maar ik heb een knipkaart dan hoef ik geen portemonnee mee. Mijn behandeling is goed. Graag zou ik wat gymnastiek willen hebben, ik heb dat al aan gegeven maar er is nog niets mee gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Vijverhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.